Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
- товар не був у вживанні, на ньому відсутні сліди використання: подряпини, сколи, потертості, програмне забезпечення не змінювалося тощо. - товар, а також аксесуари до нього мають повний комплект, упаковка не порушена. - збережено цілісність гарантійних/заводських стікерів/пломб. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви можете або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продажу. Як зробити обмін чи повернення товару? Для повернення товару необхідно мати та вкласти у відправлення: - товар (і вся його комплектація); - заяву на повернення (надсилає менеджер); - товарна накладна (яка прийшла разом з товаром); Зверніть увагу, якщо в посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару або він має сліди пошкодження/використання - ми відправляємо посилку назад без розгляду! Повернення товару виконується поштовою службою Нова пошта, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення. Написати на пошту: ediaginfo@gmail.com або зателефонувати за номером: +380(93)150-69-69 Товар повинен бути упакований (наприклад, у пузирчату плівку), щоб він не пошкодився під час транспортування. Вартість доставки оплачуєте ви. При поверненні/обміні товар перевіряється технічним фахівцем протягом 3 робочих днів. Повернення грошей відбувається протягом 7 днів. У яких випадках обмін/повернення не відбувається? - при відсутності/порушення гарантійних пломб - порушення цілісності упаковки та пошкодження зовнішнього вигляду товару - наявності механічних чи інших ушкоджень - наявності пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі - відкриття корпусу прилада - ремонту чи зміни конструкції прилада - пошкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням - пошкодження при неправильному підключенні - несправності, що виникли внаслідок недбалого використання (проникнення всередину вологи, пилу, сторонніх предметів) - несправності, що виникли через зміну прошивки - несправності спричинені погодними умовами
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.