Обмін та Технічна підтримка
Процедура заміни:
1. Ви зв' язуєтеся з менеджером, і повідомляєте про несправність пристрою
2. Спеціаліст допомагає розв’язати проблему самостійно
3. Ви відправляєте пристрійдо нас, якщо потрібні послуги пошти - витрати бере на себе відправник
4. Ми отримуємо пристрій, спеціаліст проводить діагностику
5 У результаті перевірки робиться висновок
6. Менеджер сповіщає покупця, і робить/не робить заміну
*Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Обмін не можливий:
- при відсутності/порушення гарантійних пломб
- порушення цілісності упаковки та пошкодження зовнішнього вигляду товару
- наявності механічних чи інших ушкоджень
- наявності пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- ремонту чи зміни конструкції прилада
- відкриття корпусу прилада
- пошкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням
- пошкодження при неправильному підключенні
- несправності, що виникли внаслідок недбалого використання (проникнення всередину вологи, пилу, сторонніх предметів)
- несправності, що виникли через зміну прошивки
- несправності спричинені погодними умовами
Технічна підтримка:
Відомо, що налаштування діагностичного обладнання часто вимагає певних знань у цій галузі і люди, які ніколи не стикалися з цим раніше, не завжди можуть швидко розібратися і вирішити всі проблеми, пов’язані з встановлення ПЗ.
В розділі - "Контакти" є номери, за якими ви можете звертатися в робочий Час по виникшим питанням.
Звертаємо вашу увагу, що ми не проводиться навчання з програмним забезпеченням обладнання.
Перед зверненням - прочитайте інструкцію, яка йшла в комплекті. У 95% випадків клієнти не читають інструкцію, хоча в ній є відповіді майже на всі запитання. Якщо у вас низький рівень знань комп'ютера, ви можете попросити про допомогу друга або знайомого який розбирається в цьому краще ніж Ви.
Коли виникає проблема, ми пропонуємо консультації:
- по телефону;
- електронною поштою;
- Скайпу / Viber / Telegram;
- дистанційне підключення до вашого комп'ютера за допомогою програми "Teamviewer"
Ми надаємо професійну допомогу в налаштуванні та встановленні програмного забезпечення для діагностичних приладів.
Таким чином, ви можете бути впевнені, що обравши наш інтернет-магазин, Ви будете задоволені.