Продавець EasyDiag інтернет-магазин автодіагностики та аксесуарів розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2200 відгуків
+380 (93) 150-69-69
ул. Григория Ващенко 1, Київ, Україна
EasyDiag інтернет-магазин автодіагностики та аксесуарів
Кошик

Обмін та Технічна підтримка

Процедура заміни:

1. Ви зв' язуєтеся з менеджером, і повідомляєте про несправність пристрою
2. Спеціаліст допомагає розв’язати проблему самостійно
3. Ви відправляєте пристрійдо нас, якщо потрібні послуги пошти - витрати бере на себе відправник
4. Ми отримуємо пристрій, спеціаліст проводить діагностику
5 У результаті перевірки робиться висновок
6. Менеджер сповіщає покупця, і робить/не робить заміну

*Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Обмін не можливий:

  • при відсутності/порушення гарантійних пломб
  • порушення цілісності упаковки та пошкодження зовнішнього вигляду товару
  • наявності механічних чи інших ушкоджень
  • наявності пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ремонту чи зміни конструкції прилада
  • відкриття корпусу прилада
  • пошкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням
  • пошкодження при неправильному підключенні
  • несправності, що виникли внаслідок недбалого використання (проникнення всередину вологи, пилу, сторонніх предметів)
  • несправності, що виникли через зміну прошивки
  • несправності спричинені погодними умовами

Технічна підтримка:
Відомо, що налаштування діагностичного обладнання часто вимагає певних знань у цій галузі і люди, які ніколи не стикалися з цим раніше, не завжди можуть швидко розібратися і вирішити всі проблеми, пов’язані з встановлення ПЗ.

В розділі - "Контакти" є номери, за якими ви можете звертатися в робочий Час по виникшим питанням.
Звертаємо вашу увагу, що ми не проводиться навчання з програмним забезпеченням обладнання. 

Перед зверненням - прочитайте інструкцію, яка йшла в комплекті. У 95% випадків клієнти не читають інструкцію, хоча в ній є відповіді майже на всі запитання. Якщо у вас низький рівень знань комп'ютера, ви можете попросити про допомогу друга або знайомого який розбирається в цьому краще ніж Ви.

Коли виникає проблема, ми пропонуємо консультації:
- по телефону; 
- електронною поштою;
- Скайпу / Viber / Telegram;
- дистанційне підключення до вашого комп'ютера за допомогою програми "Teamviewer"

Ми надаємо професійну допомогу в налаштуванні та встановленні програмного забезпечення для діагностичних приладів.

Таким чином, ви можете бути впевнені, що обравши наш інтернет-магазин, Ви будете задоволені.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner