Продавець EasyDiag інтернет-магазин автодіагностики та аксесуарів розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2414 відгуків
+380 (93) 150-69-69
вул.Григорія Ващенка 1, Київ, Україна
EasyDiag інтернет-магазин автодіагностики та аксесуарів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ: 1. Обмін чи повернення товару здійснюється протягом двох тижнів (14 днів). 2. Повертається товар повинен бути товарного виду (мати бирки, ярлики, не мати слідів носіння, використання тощо) 3. Обмін або повернення товару має відправлятися БЕЗ НАКЛАДЕНОГО ПЛАТЕЖУ. Інакше посилка повернеться назад покупцю. 4. Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається, вартість якої встановлює конкретна кур'єрська служба доставки. (особливо це стосується замовлень відправлених у точку-видачі Розетка, оскільки доставку до покупця оплачує магазин) Як зробити обмін чи повернення товару? Повернення товару провадиться поштовою службою Нова пошта, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення. Написати на пошту: ediaginfo@gmail.com або зателефонувати за номером: +380(93)150-69-69 Товар повинен бути упакований (наприклад у пухирчасту плівку), щоб він не пошкодився вчасно транспортування. Дані для відправлення індивідуально отруюються в повідомленні. Для повернення товару необхідно мати та вкласти у посилку: - товар із повною комплектацією; - заяву на повернення (надсилає менеджер); - товарну накладну (яка була разом із товаром); *Зверніть увагу, якщо у посилці відсутні необхідні документи для повернення товару або він має сліди використання/пошкодження - ми надсилаємо посилку назад без розгляду! Під час повернення/обміну товар перевіряється технічним спеціалістом протягом 3 робочих днів. Повернення грошей провадиться протягом 7 днів. У яких випадках не відбувається повернення? - Порушення безпеки гарантійних пломб - порушення цілісності упаковки та пошкодження зовнішнього вигляду товару - наявності ушкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі - розкриття корпусу пристрою - ремонту або зміни конструкції пристрою - ушкодження, спричинені використанням обладнання не за призначенням - Ушкодження при неправильному підключенні - несправності, що виникли внаслідок недбалого використання (проникнення всередину вологи, пилу, сторонніх предметів) - несправності, що виникли через зміну прошивки - несправності спричинені погодними умовами

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner